ما تصمیم گرفتیم در این صفحه یک هدیه ارزشمند به کاربران و مراجعان به سایت و بخصوص به مشتریانمان تقدیم کنیم. این هدیه فصلهای کتاب ارزشمند ” راهنمای مدیریان در بازاریابی ، آگهی های تجاری و تبلیغات ” است. این کتاب چند سال قبل توسط مدیریت هایپربار ترجمه گردیده بود و قرار بود تا به زیور طبع آراسته شود ولی متاسفانه ناشرین محترم شرطهای عجیب و غریبی برای چاپ اثر قائل شدند و بخصوص آنکه با نگاهی استعماری به عواید آن نگاه می کردند. به همین دلیل از چاپ اثر منصرف شدیم و تصمیم گرفتیم تا در فرصتی مناسب محتویات آن را به رایگان تقدیم علاقه مندان واقعی کنیم.
لطفا در نظر داشته باشید که برای ترجمه جمله به جمله و صفحه به صفحه این کتاب زمان ، همت و سلیقه صرف شده است.پس از مطالعه آن لذت ببرید و حقوق مترجم را برای استفاده های آتی خود رعایت بفرمایید.
- آنچه که ارتباطات بازاریابی می تواند برای شما انجام دهد.بخش 2در بخش اول از این فصل با برخی مفاهیم اولیه آشنا شدیم.ابتدا در مورد اهمیت یک ارتباطات بازاریابی خوب گفتیم و با توضیح اینکه اساسا ارتباطات بازاریابی چیست به قابل اعتماد بودن پرداختیم و نوشتیم که ایجاد اعتماد تا چه حد در موفقیت ارتباطات بازاریابی شما و …
آنچه که ارتباطات بازاریابی می تواند برای شما انجام دهد.بخش 2 ادامه »
- آنچه که ارتباطات بازاریابی می تواند برای شما انجام دهد.بخش 1بسیاری از حرفهایهای کسب و کار به جز فروش مفهوم دیگری از بازاریابی و ارتباطات بازاریابی استنباط نمیکنند ولی من قصد دارم در این بخش این بدفهمی را اصلاح کنم و بگویم ارتباطات بازاریابی مفهومی بیش از صرفا “دادن آگهی” است.(در ایران وسعت این بدفهمی بیشتر است …
آنچه که ارتباطات بازاریابی می تواند برای شما انجام دهد.بخش 1 ادامه »