سوالات پرتکرار هایپربار

سوالات پر تکرار

این یک تست است

بله . هایپر بار کلیه فروشگاه های زنجیره ای را تحت پوشش عملیاتی خود قرار داده است.

تهران و البرز جزو محدوده عملیاتی درون شهری هایپر محسوب می شوند و سایر استان ها جزو محدوده عملیاتی بین شهری محسوب می شوند.

اگر هزینه ارسال محموله ها توسط فروشگاه های مقصد تسویه و پرداخت نشوند امکان تسویه دوره ای فراهم می شود.یعنی طی دوره های توافق شده مانند 10 روز یا بیشتر مجموع کرایه های انجام شده تسویه می شوند

بر اساس حجم و ابعاد بارهای ارسالی ، میانگین کل بارهای ارسالی در یک دوره مانند ماه و میانگین تعداد اقلام قابل ارسال به یک فروشگاه برای هر مشتری تعرفه جداگانه تنظیم می گردد.

برای فروشگاههای دارای Delivery Time مانند افق کوروش فقط لازم است سه روز زودتر بار به ما تحویل شود تا در راس تاریخ مورد نظر به فروشگاه تحویل شود.

با استفاده از سایت ما شما می توانید هر زمان که خواستید عکس هر باری که مایل بودید رو ببینید یا دانلود کنید

قطعا. همانند محاسبه هزینه حمل که میان تامین کنندگان یکسان نیست هزینه بیمه هم بر اساس ارزش محموله و نوع محموله محاسبه می شود ولی جبران خسارات احتمالی قطعا انجام می شود.

بله.با توجه به اینکه هایپربار در همه شهرها نماینده دارد چنانچه نیاز به عودت باری باشد آن را باید اطلاع دهید.در اینصورت نماینده ما بار مربوطه را از فروشگاه دریافت کرده و به هر نامی که مایل باشید بارنامه می کند تا به دست شما برسد.در واقع مسیر عودت بار مستقل از مسیر ارسال بار است.

بله . با استفاده از ناوگان درون شهری در تهران این امکان وجود دارد.

بله ولی تا حدی . هایپربار فضای کافی برای این منظور در اختیار دارد ولی نیازمند آن است تا برای این کار هماهنگی های لازم انجام شود.

تامین کنندگان می توانند با استفاده از همین سایت و صفحه رهگیری بار یا صفحه گزارشات همه اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند یا به صورت تلفنی تماسهای ضروری را انجام دهند.

منظور از این عبارت این است که هایپر بار می تواند همه نیازها و امور تامین کننده از عقد قرارداد با فروشگاه و سفارش گذاری تا ارسال بار و در انتها دریافت مطالبات خود از فروشگاهها را بر عهده بگیرد و انجام دهد.

سعی شده است اغلب نیازهای اطلاعاتی مانند جمع تعدادی و ریالی و میانگین فروش بر اساس فروشگاه یا شهر و در بازه تاریخی به همراه جدول یا نمودار نمایش داده شود.اغراق نخواهد بود اگر ادعا کنیم که از معدود سامانه های کاربردی برای تامین کنندگان است.

نخیر. می توان بدون عضویت هم از خدمات حمل بار هایپربار استفاده کرد. تنها کسانی که دوست دارند گزارشات مربوط به ارسال بار خود را دریافت کنند یا به عکس رسید تحویل بار خود نیاز دارند باید عضویت یافته و بارهای خود را قبل از رسیدن به انبار ما از طریق صفحه اعلام بار اعلام کنند.

منظور از این هدیه ترجمه یک کتاب بسیار ارزشمند با مضمون بازاریابی و تبلیغات است که توسط مدیریت هایپربار ترجمه شده  است و انتشار آن فقط در این سایت و به صورت فصل به فصل انجام می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top