جملات الهام بخش - 1

جملات الهام بخش – 1

گاهی اوقات یک نقل الهام بخش از افراد خاص یا صاحبان افکار اثرگذار همه آن چیزی است که برای ساختن روز ما لازم است.در این نوشته تعدادی نقل قول از برخی از موثرترین کارآفرینان همه دوران ها وجود دارد.صرف نظر از نوع کسب و کاری که شما ممکن است انجام دهید ، این نقل قول ها می توانند به شما انگیزه کافی بدهند.پس در اثرگذاری آن ها شک نکنید و حتما نگاهی به آن ها بیاندازید.

بهره مندی از کلام بزرگان هموراه در همه فرهنگ ها محترم شمرده می شود. عباراتی که در این نوشته برای شما گردآوری کرده ایم از برخی از بزرگ ترین نام های موجود در دنیای امروز ما هستند که هر یک اثری جاودانه بر زندگی انسان ها تا ابد گذاشته اند. افرادی مانند بیل گیتس ، ایلان ماسک ، جف بزوس و استیو جابز یا لری پیج کسانی نیستند که نیازی به معرفی داشته باشند و همه انسان ها در دنیای حاضر هریک به نوعی از نتایج تلاش ها . نبوغ این افراد استفاده می کنند و اغراق نخواهد بود اگر بگوییم دنیای کنونی بدون خدمات این افراد قطعا دنیایی متفاوت ، دشوار و عقب مانده می بود.ما این جملات الهام بخش را تقدیم مشتریان خود در فروشگاه های زنجیره ای ، صنعت حمل و نقل ، همکاران مان در چرخه حمل و ارسال بار ، کلیه دوستان خود در مجموعه باربری ها و همه خوانندگان عزیز می کنیم.

  • بازاریابی موضوعی در باره ارزشهاست.ما در جهانی پیچیده و شلوغ زندگی می کنیم وما نمیخواهیم شانس این را داشته باشیم که مردم ما را زیاد بیاد بیاورند.هیچ شرکتی چنین نیست.پس ما مجبوریم درباره آنچه که میخواهیم مردم درباره ما بدانند شفاف باشیم . “استیو جابز-بنیانگذار اپل”
  • محتوا (ی پیام تبلیغاتی و بازاریابی ) همچون پادشاه است. “بیل گیتز – بنیانگذار مایکروسافت”
  • پرسش معمول و عمومی که در کسب و کارها پرسیده می شود ” چرا ” است. البته این پرسش خوبی است ولی یک پرسش معتبر دیگر هم وجود دارد و آن ” چرا نه ؟ ” است. “جف بزوس – مدیر ارشد اجرایی آمازون”
  • همیشه بیش از آنچه که انتظار می رود بدهید. “لری پیج – بنیانگذار گوگل”
  • قیمت چیزی است که شما می پردازید . ارزش چیزی است که شما بدست می آورید. “وارن بافت – رئیس و مدیر ارشد اجرایی Berkshire Hathaway”
  • آنچه که می خواهی انجام دهی را آنقدر خوب انجام بده که دیگران بخواهند دوباره شاهد آن باشند و دوستانشان را هم برای دیدن آن بیاورند. “والت دیزنی – بنیانگذار والت دیزنی”
سخنان الهام بخش-1
  • بهترین استراتژی بازاریابی برای همیشه : اهمیت بدهید. “Gary Vaynerchuk ، کارآفرین ، سخنگو و کارشناس بازاریابی”
  • تبلیغات زمانی بیشترین اثرگذاری را خواهد داشت که با آنچه مردم هم اکنون در حال انجام دادن هستند در یک مسیر باشد. “مارک زاکربرگ – بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی فیس بوک”
  • هزینه هایتان را از رقابتتان بهتر کنترل کنید.اینجا شما همیشه مزیت های رقابتی را خواهید یافت. “سم والتون – بناینگذار وال مارت”
  • در این جامعه همواره در حال تغییر قدرتمند ترین و ماندگارترین برند ها از قلب ها ساخته می شوند. این چنین برندهایی واقعی و پایدار هستند.بنیان آنها قوی تر است زیرا با قدرت روح بشری ساخته شده اند و نه کمپینهای تبلیغاتی. شرکتهایی بادوام و ماندگار هستند که معتبر  قابل اعتماد باشند. “هوارد شولتز – مدیر ارشد اجرایی استارباکس”

ارتباطات فقط برای معامله کردن نیست.بازاریابی یعنی ساختن ارتباطات پایدار.آیا بیاد دارید هرگز توصیه نامه ای برای یک بازاریاب دریافت کرده اید که استعداد و مهارت استثنایی او را برای پرورش دادن ارتباطات به نمایش گذاشته باشد؟ماهیت و ذات بازاریابی ارتباطات همین است.اینجا تعدادی نقل قول الهام بخش وجود دارد که می تواند رابطه شما را با مشتریانتان مستحکم کند.

ما در هایپربار با تمرکز بر حمل و ارسال بار به سراسر ایران همواره در تلاش هستیم تا رابطه خود را با مشتریانمان از سطح معامله ارتقاء داده و معانی انسانی بیشتری را بین خود جاری نماییم. مسئولیت یک باربری اگرچه حمل بار و تحویل آن به گیرنده است ولی باربری باید به این موضوع اهمیت دهد که فرستنده و گیرنده تا چه حد منتظر محموله خود هستند تا صحیح و سالم و در زمان مناسب به دستشان برسد. در زمینه مشتریان اصلی هایپربار که تامین کنندگان فروشگاه های زنجیره ای هستند اگر ما به مسئولیت تامین کنندگان در قبال فروشگاه زنجیره ای اهمیت ندهیم و صرفا حمل بار را تکلیف خود فرض کنیم نخواهیم توانست رابطه بلند مدتی با تامین کنندگان ارسال بار به فروشگاه های زنجیره ای برقرار کنیم. ما به خوبی به این مسئولیت آگاهی داریم و همه تلاشمان این است تا تامین کننده بابت ارسال بار به فروشگاه های زنجیره ای هیچ نگرانی و دل مشغولی نداشته باشد و فقط به فروش بیشتر و وصول مطالبات خود فکر کند.

جملات الهام بخش - 1
    • چیزی بسازید که 100 نفر عاشق آن شوند نه چیزی که یک میلین نفر یک جورهایی دوست داشته باشند. “برین چسکی – بنیانگذارAirbnb”
    • صحبت کردن با مشتریان باعث افزایش فروش شما خواهد شد حتی اگر از محصول یا خدمات شما ذکری به میان نیاید. “جورج فریس – بنیانگذارFarris Marketing”
    • مشتریان خود را به قهرمان داستانهایتان تبدیل کنید. “Ann Handley, Digital Marketing Pioneer, and Author”
    • بجای استفاده از فناوری برای اتوماتیک کردن فرایندها ، به استفاده از فناوری برای ارتقاء تعاملات انسانی فکر کنید. “تونی زامبیتو – Lead authority in Buyer personas”
    • شغل ما ارتباط داشتن با مردم است.باید با مردم به گونه ای تعامل داشته باشیم که وقتی آن ها را ترک می کنیم حالشان بهتر از چیزی باشد که ابتدا دیدیم.باید بتوانیم آن ها قادر سازیم تا به جایی که دوست دارند بروند. “Seth Godin – بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی Do You Zoom”
    • برای ساختن یک شرکت موفق و ماندگار وقتی که نمی توانید یک فروش را به سرانجام برسانید یک رابطه را باز کنید. “پاتریشا فریپ – نویسنده و سخن گوی Keynote”
    • مردم حرف شما را نمی خرند بلکه رفتار و عمل شما را می خرند. “سایمون سینک – مشاور و سخنگوی انگیزشی”
    • کمک به مشتریانتان کمک به کسب و کار خودتان است. “لئو برنت – بنیانگذار Leo Burnett Company, Inc”
    • هدف از بازاریابی این است که به قدری خوب نسبت به مشتریان شناخت و درک داشته باشیم که محصول یا خدمت ما آنقدر مناسب او باشد که خودش خودش را بفروشد. “پیتر دراکر – بنیانگذار انستیتو دراکر”
    • مشتریان خود را واقعا به روشی که می توانید حمایت کنید.اگر شما روابط عمیق بسازید و مردم شما را به خاطر خودتان دوست داشته باشند ، آنها در نهایت چیزی که شما انجام می هید را تبیلغ کرده و از شما خرید خواهند کرد. “برنارد کالوین کلین – The Art of Personal Branding”

    بخش اول سخنان الهام بخش اینجا پایان می یابد. ما این سخنان را از منبع SurveySparrow انتخاب و ترجمه کردیم و سعی خواهیم کرد در نوشته های بعدی سخنان الهام بخش بیشتری را تقدیم شما نماییم.

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Scroll to Top